مجموعه اندرويد 2015

فروشگاه مايكروسافت شامل مجموعه نرم افزار وآنتي ويروس اورجينال و محصولات نرم افزاري مهندسي وكاربردي

مجموعه اندرويد 2015

مجموعه اندرويد به همراه اتوران اختصاصي شامل توضيح فارسي براي هر نرم افزار

با توجه به درخواست مكرر كاربران به منظور ارائه مجموعه نرم افزاري مستقل براي تلفن هاي همراه و تبلت ها به خصوص سيستم عامل اندرويد با الگوي كيفيت هميشگي، از همين رو در اولين گام، مجموعه نرم افزاري براي سيستم عامل اندوريد به دليل داشتن بيشترين مخاطب، توسط كارشناسان شركت در قالب 6DVD با ظرفيت ۹ گيگابايت، شامل بيش از ۱۰۰۰ عنوان نرم افزارهاي مختلف و ۵۰۰ سرگرمي شامل بازي هاي HD همراه با ديتاي آفلاين در قالب ۵٠ گروه تدوين شده است.


اتوران اختصاصي شامل توضيح فارسي، فيلم آموزشي و راهنماي نصب جامع براي هر نرم افزار و بازي

اتوران، يك نرم افزار مديريت محتواي جامع بوده كه علاوه بر قابليت جستجو و يافتن نرم افزارهاي مورد نياز، امكان دستيابي به اطلاعات هر نرم افزار را به صورت كامل مهيا مي كند. همچنين اتوران به كاربران ياري رسانده تا به ساده ترين روش ممكن نرم افزارهاي مورد نياز خود را بر روي دستگاه اندرويدي خود نصب كرده و از نحوه فعال سازي آنها آگاهي يابند.

اتوران مجموعه نرم افزاري اندرويد، پيشرفته ترين نرم افزار نوشته شده توسط برنامه نويسان حرفه اي شركت پرند بوده كه امكانات منحصر به فرد آن در هيچ مجموعه مشابهي ديده نمي شود. شما با اجراي اتوران هر ديسك مي توانيد محتويات تمام ديسك هاي ديگر را جستجو كرده و نيازي به تعويض ديسك ها براي جستجوي نرم افزارها نخواهيد داشت. همچنين اتوران براي اجرا نيازي به نصب هيچ گونه پيش نياز نرم افزاري نداشته و با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار مي باشد. همچنين در محيط هر بازي و نرم افزار يك تصوير به منظور آشنايي با محيط آن قبل از نصب قرارداده شده است.

همچنين در اين مجموعه براي نرم‌ افزارها و بازي هايي كه داراي ديتا و يا فعالسازي خاص مي باشند نيز فيلم آموزشي به زبان فارسي تهيه شده تا كاربران براي نصب اينگونه برنامه ها با مشكل مواجه نشوند.

برخي از ويژگي هاي منحصربه فرد Autorun مجموعه:

- سازگاري با تمامي ويرايش هاي ۳۲ و ۶۴ بيتي نسخه هاي مختلف ويندوز، بدون نياز به نصب پيش نياز نرم افزاري

- امكان نصب اتوران بر روي سيستم و استفاده از امكانات آن بدون نياز به قرار دادن ديسك ها

- امكان مشاهده توضيح فارسي كاربردهاي هر نرم افزار و راهنماي نصب به صورت تصويري

- دسترسي به پشتيباني آنلاين با امكان ارسال سوالات در زمينه نصب يا فعال سازي برنامه ها

- قابليت جستجوي كليه نرم افزارها بر اساس نام نرم افزار

براي آشنايي شما با اتوران مجموعه عكسي از محيط آن را به چند بخش تقسيم كرده ايم كه در ادامه به توضيح هر يك از قسمت هاي آن خواهيم پرداخت:

image


١ - در اين قسمت اطلاعاتي نظير نام برنامه، شماره ديسك و عنواني كه نرم افزار در آن قرار دارد و رده بندي نرم افزار بر اساس قابليت هاي آن قرار داده شده تا شما بتوانيد در ميان نرم افزارهاي گروهي مشخص، بهترين انتخاب را داشته باشيد. همچنين با كليك بر روي كادر در نظر گرفته شده در اين بخش، عكس بسيار با كيفيتي از محيط برنامه را مشاهده خواهيد نمود تا بتوانيد قبل از نصب، نگاهي به محيط آن بياندازيد.


٢ - در اين بخش شما مي توانيد شماره ديسك قرار گرفته شده در دستگاه و گروه هاي نرم افزاري را مشاهده نماييد. تمامي برنامه هاي قرار گرفته در مجموعه به صورت دقيق دسته بندي شده و به عنوان مثال برنامه هاي مديريت پيام و تماس در عنوان Call & SMS Manager قرار داده شده اند. شما با كليك بر روي منوي انتخاب گروه مي توانيد، دسته مورد نظر از نرم افزارهاي خود را انتخاب كنيد تا در ليست برنامه ها به نمايش درآيند. در بخش جستجو در نام شما مي توانيد چند حرف از برنامه مورد نظر خود را تايپ كنيد تا اتوران به صورت هوشمند در كسري از ثانيه آن را در ليست نرم افزارها به شما نمايش دهد. همچنين چنانچه نام برنامه يا بازي مورد نظر خود را نمي دانيد، مي توانيد با تايپ يك كلمه كليدي در بخش جستجو در متن، آن را در توضيحات فارسي نرم افزارها جستجو كنيد.


٣ - اين بخش شامل ليست كليه نرم افزارهاي قرار گرفته در مجموعه بوده كه به ترتيب حروف الفبا مرتب شده اند. اين ليست بر اساس جستجوي نرم افزار، انتخاب ديسك و يا انتخاب گروه تغيير كرده و به شما كمك مي كند تا به سرعت نرم افزار مورد نظر خود را بيابيد.


۴ - در اين قسمت شما مي توانيد راهنماي نصب نرم افزار و توضيحاتي كلي پيرامون گروه نرم افزاري انتخاب شده مشاهده كرده تا با كاركردهاي هر دسته از نرم افزار و ويژگي هاي اصلي آنان آشنا شويد. ۳ گزينه قرار گرفته در پايين اين بخش به ترتيب براي نصب برنامه، باز كردن پوشه برنامه بر روي ديسك و مشاهده فيلم آموزشي نحوه فعال سازي برنامه به صورت تصويري بوده كه هر كدام تنها با يك كليك قابل دسترس مي باشند.


برخي از ويژگي هاي اين مجموعه

اين مجموعه شامل بيش از ۱۰۰۰ برنامه و ۵۰۰ سرگرمي جذاب شامل بازي هايي با كيفيت HD در قالب ۵٠ گروه مي باشد كه تمامي نياز كاربران را فراتر از انتظار تامين نموده و شما را از مراجعه مكرر به مراكز فني و تخصصي موبايل بي نياز خواهد كرد. از جمله گروه هاي نرم افزاري مي توان به: آنتي ويروس ها، نرم افزارهاي مسيريابي و نقشه هاي آفلاين، ماركت هاي ايراني اندرويد، برنامه هاي مديريت فايل و حافظه، نرم افزارهاي گفتگو و ارتباطي، نرم افزارهاي گرافيكي و سلامت، نرم افزارهاي آموزشي، نرم افزارهاي ويرايش صوت و تصوير، نوازندگي با سازهاي الكترونيكي و زهي، بهينه ساز و سيستمي، مديريت تماس و پيام و ... اشاره كرد.

تعدادي از اين نرم افزارها نياز به دانلود اطلاعاتي از اينترنت دارند كه اين فايلها در قالب ديتاي آفلاين در كنار فايل نصبي به همراه فيلم آموزشي قرار داده شده است.

image


شامل ۵۰۰ سرگرمي و بازي هايي با كيفيت HD

طيف وسيعي از كاربران گوشي هاي هوشمند و خصوصاً سيستم عامل اندرويد را علاقمندان به بازي هاي كامپيوتري تشكيل داده اند. بسياري از كاربران بر روي تلفن هاي همراه خود تعدادي بازي بنا به سليقه خود نصب داشته و هر از چند گاهي به گذراندن وقت خود با اين بازي ها مي پردازند. در اين مجموعه نيز ۵۰۰ سرگرمي شامل بازي هايي با كيفيت HD به همراه ديتاي آفلاين مورد نياز براي آنها قرار داده شده است. از جمله سبك اين بازي ها مي توان به: بازي هاي اكشن، اتومبيل راني، فكري، مسابقه اي، ورزشي، تيراندازي، استراتژي، معمايي و ... اشاره كرد.

image

فروشگاه مايكروسافت

http://www.microsoftco.ir




تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد